onsdag den 17. oktober 2012

Så blev jeg gift :D



Som nogle af jer sikkert allerede ved så er jeg blevet gift.. ;) det skete lørdag den 13 okt. Hvilket også var grunden til stilheden her på siden.. Søndag den 14 okt. (På min fødselsdag) tog vi så på "bryllupsrejse" et minicruise til Oslo. Men nu er jeg hjemme igen, og SÅ klar til at give kur og livsstilsændring baghjul. Som jeg skrev sidst, vil der komme meget nyt og spændende på bloggen det næste stykke tid. Jeg skal afprøve:
- Trænings apps og kommer så med min vurdering af hvilke jeg føler hjælper og hvilke der failer.
- Behandlinger på klinik Hallandson i Eskildstrup på Falster, ved ikke meget om dem endnu, men det kommer der meget mere om når vi har fundet de rette behandlinger.
- Jeg tester slanke apps, hvilke kan du bruge hvis du vil tabe dig og hvilke skal du holde dig fra?
- Billeder og øvelses forklaringer med kettlebells, og jeg vil forsøge at finde et sted på nettet hvor de er billige at købe hjem da det er et fantastisk træningsredskab.
- Der vil komme masser af nye opskrifter, på både lækre snacks, nemme retter og meget mere.

Håber at høre fra jer..
Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar