tirsdag den 12. februar 2013

DGI løbet

Så kom der endnu et løb på cv'et denne gang var det med DGI oppe i Vordingborg nærmere vinterbølleskoven, det var en super lækker 4K rute der skulle løbes 2 gange, og en af arrangørerne sagde eller forsikrede mig at den sagtens kunne løbes med løbevogn da jeg havde junior med, hvilket var vildt hyggeligt :) DET KUNNE STORTSET IKKE LADE SIG GØRE!! Der var knolde mange steder, store mudderhuller (mor her havde gennemblødte fødder) et vandhul flere gange måtte jeg have hjælp af andre løbere for at komme videre.. Men med det sagt fik jeg utrolig meget ros for at tage udfordringen op med løbevogn og det var sjovt som i pisse sjovt og Cornelius hyggede sig godt på trods af rutens tilstand.. Dog valgte jeg kun at tage ruten en gang for min søns skyld og fordi det tager længere med løbevogn så var bange for at strande et sted hvor jeg havde brug for hjælp.. :) men super pisse lækkert løb.. Kan klart anbefales at løbe i den skov. :D



Dette er seje Helena og mig.. Helena er badass og løb hele vejen alle 8 km..  Hun skal også med til the warrior, det bliver top fedt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar