tirsdag den 19. februar 2013

Tør vinter hud?..

Så er svaret lige her.. Argan olie er det nye sort..
Mine ben kløede top max den anden dag og var ved at blive idiot af at det gjorde ondt, og min normale ellers så trofaste fugtighedscreme gad ikke rigtig virke, så jeg gik i Matas og spurgte hvad jeg kunne få, så mine ben ikke skulle kradses til blod.. :/ damen sagde at argan olie var det nye sort, og at det var effektivt, så jeg købte en flaske, og WAUO!!!!! Har smurt dem 4 gange og ikke en hvid streg (tørheds tegn) tilbage..
Så til jer alle derude, køb en flaske, den er alle pengene værd..!! Jeg er glad, har lækre ben, en rar følelse i kroppen G den dufter egentlig okay.. Alternativt køb en kokos olie, og brug i stedet.. Du dufter af Malibu og den er også effektiv dog lidt dyrere.. Men olie er vejen frem og giver lidt lækker glød her i vinteren.. ;)

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar