lørdag den 23. februar 2013

Min redning..!!!

En lille syrlig satan er blevet min redning når sukkertrængen melder sig og bliver for voldsom..!!
Jeg snakker selvfølgelig om rød grapefrugt, den er syrlig, flot i farven og smager vidunderligt.. Nogle mener at man enten elsker eller hader den, Well.. Hipfitnessmama ELSKER den ;)

Den er virkelig min personlige redning, jeg ved ikke hvad den kan, da jeg ikke umiddelbart kan finde nogle sider om den hvor der står noget om hvad den gør godt for, men WAUO "MIRAKEL" frugten hedder den her i huset.

Udover at være enormt sund, smage lækkert og have en fin farve minder den mig om sommer og varme dage og masser af solskin <3 det er lækkert og gør mig glad i låget ;) jeg drømmer mig helt væk ved tanken om forår og sommer..

Så spring ned i jeres nærmeste Netto (her køber jeg mine?!) og fyld rigeligt i posen, for ligepludselig er de bare væk fra dit køleskab.. ;)

-hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar