onsdag den 6. februar 2013

Hængeparti ang. Damebladskur!!..

For satan da venner.. Jeg har jo helt glemt at samle op på resultatet af damebladskuren..!!

Nårh men som forventet var det en kæmpe FIASKO..! Jeg tabte mig 200 G. På de 14 dage..??!! Og jeg blev lovet 1 tøjstørrelse..??!!!!! Jeg fulgte den (for det meste) slavisk, så de få udstillere der var burde ikke kunne gøre udslaget og holde mig i min nuværende tøjstørrelse :/
Men heldigvis kommer det ikke bag på mig at det ikke blev til mere, jeg finder det dog lettere træls at de ikke virker (for mig) ved ikke, HAR I HAFT MERE HELD MED JERES FORSØG??..

Fremover holder jeg mig (for nu, vel og mærke) til en kur jeg kender og ved virker (igen for mig) nemlig Mobile fitness som er en app til (hvad jeg ved af) iPhone.. :) kommer et indlæg om denne senere.. :)

JEG VIL RIGTIG GERNE HØRE FRA JER AF, OM KUREN VIRKEDE FOR JER??

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar