onsdag den 6. februar 2013

Mobile fitness..

Denne app "Mobile fitness" har virket for mig som fantastisk støtte og god slankekur (livsstilsændring) den er super simpel at bruge, du taster første gang din vægt, højde, alder og køn ind i app'en så beregner den selv hvor mange point du må spise for om dagen. Herefter taster du alt ind hvad de spiser, igen beregner den for dig, hvor meget du har spist for, så kan du dyrke motion og få ekstra point at spise for eller "spare" dem op til senere brug f.eks. Ved familie/venne middag (dog kun 1uge) eller du kan lade dem "være" og dermed tabe dig ekstra. Personligt må jeg spise for 22 point om dagen, jeg har endnu ikke oplevet at være sulten selvom jeg har spist for alle 22 point. Der er 5 kategorier din mad deles ind i, hver har sin farve.. Blå=protein, rød=fedt, gul=sukker, grøn=alm? Og lilla=alkohol. De 3 felter er der et min. Eller max. På hvad du må/skal indtage af valgte. Sidste år da jeg tabte mig 10 kilo på 2 mdr var det ved hjælp af denne app og løb. Og nu hopper jeg på den igen. :) 





Dette skærmbillede vis siden hvor du taster dine mål ind (gerne en gang om ugen) og så er D let at følge med i dine fremskridt. ;)

På denne side taster du AL din motion ind, så beregner den hvor mange point du har optjent på din dag, som du enten kan spise for eller "glemme" og tabe dig lidt mere :)
 Denne side er din mad side hvor du taster maden ind :)
På denne side kan du se menuen og hvad app'en indeholder :)

Jeg håber i får lige så stor glæde af den som jeg havde ;) 
Desværre hvad jeg ved af findes den endnu kun til iPhone :/ men det gode er at det også virker på computer.. Det er dog ikke altid man har computeren i lommen.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar