søndag den 24. februar 2013

Lækkert og farverigt..

Er umiddelbart nogle af de første ord der popper op i mit hoved når jeg kigger på den yndige og farvestrålende "butterfly kollection" fra norske Kari Traa. Jeg bliver glad i låget, varm inden i og får en følelse af sommer :) Med det sagt tager jeg tøjet der er i super blød kvalitet på og smiler bare med hele hovedet :) Det er så rart at have på, jeg kan mærke med det samme at jeg og det tøj nok skal blive gode venner ;)



Som vist på billederne kan denne serie erhverves i et hav af forskellige modeller og farver, det blå sæt øverst købte jeg igennem iform sammen med et abbonoment her gav jeg 138kr. for 3 blade og sættet, sættet har en normal værdi af 500 kr. når det er en top og trekvart bukser. køber du derimod det lange sæt koster det 700 kr. Dette sæt er HELT KLART på min ønskeliste, da det er perfekt til vinterløb, skiundertøj mm. Så kan man få korte shorts/hotpants til ca 150kr. pp dem ejer jeg også et par af, de er top lækre at løbe i.
Dette tøj kan klart anbefales, da det også er godt til at suge sved, til når vi træner hårdt, løber eller andet hvor sveden gerne skulle løbe af om som om det var Niagra falls ;)

God fornøjelse..

-Hipfitnessmam

Ingen kommentarer:

Send en kommentar