onsdag den 27. februar 2013

Første dage på Dukan kuren..

Nu er jeg gået igang med min 3 dag på Dukan kuren, og so far er jeg HOOKED <3
Til morgen vejede jeg 1,4 kg mindre end da jeg begyndte i mandags..!! Og IGEN ja jeg ved godt det er væske, men jeg bliver top glad og mega motiveret, det giver mig blod på tanden til at skulle gøre det endnu bedre og et kæmpe håb om at det nok skal fungere.. ;)
For nu vil jeg med glæde anbefale denne kur, jeg har været træt men glad de sidste par dage.. :)

Lige et par opskrifter på SUND MAD!!

Kyllinge frikadeller:
1 PK hakket kyllingekød
Et par spiseskeer HAVREKLID
1 æg
En salt mælk
Salt
Peber
1 fed hvidløg
Ca 1/4 revet citrons revet skrald

Blandes sammen, tag ca en skefuld put på bageplade
Bag dem i ovnen i 10 min ved 200 grader (180 varmluft)
EFTER 5 MIN VENDES DE.

Lav evt. En skyr creme til, med hvidløg og citron

Hakkebøf:
Lav almindelige hakkebøffer af 3-7% oksekød lig bøfferne i stanniol med en skive lufttørret skinke oven på og lidt salt og peber. Fold stanniol til en lille pakke, bag dem i ovnen i ca 30-40 min efter størrelse på bøffen. 200grader

Ingen kommentarer:

Send en kommentar