tirsdag den 20. august 2013

Hipfitnessmama støtter brysterne!!

Hej alle, som i jo nok alle ved næsmer vi os lyserød oktober - altså måneden hvor der er kæmpe spot på støt brysterne - og det gør Hipfitnessmama jo selvfølgelig også..!

Jeg har de sidste par uger gået og puslet med ideen, og idag har jeg endelig fået bekræftet at jeg har en hal til rådighed lørdag d. 5 oktober fra 10-13.. Der vil værre 4 forskellige fitnesser den dag ;) af 30 min varighed med små korte pauser imellem og selvfølgelig forfriskninger.

I kan læse meget mere på https://www.facebook.com/events/228669293951511/?fref=ts
Hvis linket ikke vil virke så søg på "Hipfitnessmama støtter brysterne" på facebook. Jeg ved godt det er langt væk for mange af jer, men pak en bil med alle dine veninder og kom og hav en svedig fitness fest med os.. <3

Masser af kærlighed -Hipfitnessmama


Skulle du sidde og være selvstændig og har et produkt du kunne tænke dig at donere til en goodie bag jeg er ved at samle til alle deltagende kontakt mig endelig på Hipfitnessmama@gmail.com 
Der vil være massere af spot på dette event så du vil få bred reklame.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar