fredag den 2. august 2013

Udsendelse..!

Som mange af jer nok ved, skulle jeg sende min mand til Afghanistan Torsdag den 26/7-13.. Jeg græd konstant det døgn. De første dage gik bedre end forventet - MEN og ja der er et men.. Jeg havde ikke ret meget overskud så der er ikke blevet dyrket en skid motion siden han tog afsted.

Idag vender vi skuden - der skal løbes en tur i aften når junior sover, det bliver en KORT tur men i SPRINT!!!
Nu er det som sagt op på hesten igen, hermed har jeg købt nogle fede wallsticks i søstrene grene som nu hænger i mit soveværelse som daily reminder om at følge den sunde sti.. <3

Ovenstående billede bliver ændret hver uge, så jeg får trænet forskellige muskler og dermed får en flot krop (på et tidspunkt - når jeg har tabt mig lidt mere..)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar