lørdag den 17. august 2013

Lidt om ugens nedtur og hus renovering

Jeg har den seneste tid KNOKLET på vores hus alene da min mand jo er i Afghanistan - jeg trænger til at holde mig selv beskæftiget mens han er væk - derfor makeover at hus a'la Anna (hvem helvede behøver ty pennington og hele hans crew når man er en stærk kvinde ;)  )
Så jeg har gravet ukrudt op af min forhave, lagt dug og granit (LÆS 1400KG!!!) nu er jeg så igang med at male det hele..!!! Det er dælme noget af en omgang, skal jeg lige hilse og sige.. ;) Men er indtil videre SÅ tilfreds med egen indsats og resultatet ikke mindst..!!

Her kommer lige lidt billeder af før, under og efter..

 Sådan så det hele ud da jeg gik igang..!!!!! Rimelig træls.. :/

 Så blev bedet gravet og granitten lagt.. Det pyntede..





Hus færdigt på den ene side.. (næsten - mangeler stadig at give vinduer 1-2 gange mere)
Men synes det har pyntet og man kan jo dårlig se det er det samme hus.. Det kan godt være jeg ikke har fået løbet meget - men har stadig svedt som bare fanden grundet det arbejde som jeg har lavet HELT selv.. ;)

Og nu til den mere trælse del af min uge.. :'(
Jeg havde bestemt mig for at forkæle mig selv et par lækre træningsbukser (eller min mand skulle give mig dem) Så jeg var inde i Nike store i kbh, hvor jeg fandt noglæ virkelig fede og lækre bukser som skulle bruges til piloxing. Men selvom jeg nu har tabt mig 5,3 kilo siden Kristian tog afsted for ca 3 uger siden følte jeg mig stadig tyk - pludselig kunne jeg selv se hvor slemt det var :( Jeg blev så ked af det at tårerne bare trillede ned af mine kinder og samtidig blev jeg gal - gal for sådan skal og vil jeg IKKE se ud.. Her var det så at jeg tilmeldte mig til triatlon, og har hold godt fast siden - har ikke rørt sukker, hvidt brød, stivelse fedt o.lign.
Det gode ved den øjenåbner var at jeg holder fast nu det trælse var det knæk jeg pludselig skulle have :( Men men men som altid giver det mig bare blod på tanden - så nu er jeg endnu mere motiveret og top klar på at være top tunet når min mand kommer hjem.. <3

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar