lørdag den 3. august 2013

Questbars - Min nye BEDSTE ven..!!

Oh my God I'm back agaaaiiiiiiin..!! :D

Jeg har idag kastet mig ud i et nyt eventyr.. - QUESTBARS!!! MMMMmmmmm!! Det er en lille bar der har et enormt højt protein indhold og et lavt kulhydrat og fedt indhold, den lille satan mætter så meget at en halv er nok. De fåes i et hav af smags varianter - jeg glæder mig til at smage alle dem jeg har købt ;) De kan so far kun købes et sted i hele Dk (hvad jeg ved af) og det er i Loaded på Vesterbrogade 196 i Kbh. Loaded ligger inde med 10-12 forskellige smags varianter prisen på en bar er 25 kr og så er der 12 for 250 kr. Jeg bruger barene til når min sukker træng bliver for stor - de tager lysten da de er søde i smagen :D

Fik en masse lækre fif da jeg købte barene :)

- Den med brownie skæres i mindre stykker og puttes i ovnen, så bliver de som cookies.
- Den med applepie puttes på tallerken og i mikroovn i 40 sek. så bliver den blød den serveres evt. med skyr med lidt vanilie i. (MUMS - spiser den nu!!)
-Den med citronpie skulle også smage godt som cookies.. ;)

De smager VIRKELIG godt - jeg er hooked..

Questbars kan jo selvfølgelig også købes på nettet - DOG HAR JEG LADET MIG FORTÆLLE AT TOLD OG SKAT TIT TAGER DEM OG LIGGER TOLD PÅ DEM SÅ DE RISIKERER AT BLIVE ENORMT DYRE..!! Så dobbelt tjek lige inden i bestiller dem. Loaded ligger dem efter sigende også snart til salg på nettet Loaded.dk


Det er mit udvalg af questbars.. (for nu ;)  )

Yours truly -Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar