lørdag den 17. august 2013

Nu som tri-deltager

Skønneste mennesker..
Jeg har idag deltaget i mit første triatlon <3 og hold nu kæft hvor jeg elsker det altså.. :D <3 Det var klart en af min fedeste løbe/sports oplevelser overhovedet.. Er blivet helt tændt på Triatlon - det er i min verden det nye sort..!! Jeg er stadig helt høj af oplevelsen, jeg glæder mig allerede til næste weekend hvor jeg er på den igen.. ;)

Den jeg var til idag er forløberen for ironman altså kmd 4:18:4 på amager hvor Ironman imorgen tager sig ud. Mit næste store mål er nu (hvis jeg kan finde en racer der er til at betale på su) at træne mig op til Århus challenge 2014 altså en halv ironman - eller som den vil komme til at hedde i min verden IRONMAMA!!!! ;)

Ang. mine tider er jeg super tilfreds og meget stolt over egen præstation.. jeg havde hurtige skift og cyklede på mtb og gav den ellers ALT hvad jeg havde i mig idag UDEN at have trænet op til det overhovedet, har prøvet et skift mellem cykel og løb - det var i tirsdags.. :)

Lidt billeder først af min tid, og så blandet fra dagen.. :D Nu vil jeg tage et velfortjent bad og gå op og putte i min seng og slappe helt af.. :)

Ses vi til en triatlon?

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar