tirsdag den 20. august 2013

Naturlige forhindringer

Min mand er jo udsendt i Afghanistan, og Gud hvor jeg savner ham og mangler ham i vores hverdag - det er dælme hårdt at være på 24/7 alene. Jeg har kæmpe nufunden respekt til alle enlige forældre der gør det på fuldtid.. (jeg ved godt man ikke kan sammenligne vores situationer, men alligevel WAUO!!)

Nårh men det at han er væk, skaber en masse naturlige forhindringer for mig og sport f.eks. har jeg været nødt til at sige mit anb. op i LA'TIFF da jeg ikke kan få passet min søn hver dag fordi jeg skal træne. Jeg kan desværre ikke tage alle de fitness jobs jeg får tilbudt da jeg også gerne vil hygge med min søn.
Det jeg gør for stadig at få min motion er at jeg løber eller cykler op og afleverer min søn i Bh. Herudover laver jeg træning i hjemmet - det jeg kan (armbøjninger, mavebøjninger, squat, lunges, box jumps, dips osv. herudover har jeg en kettlebell på 8 kg. som jeg også bruger) Jeg løber/cykler når han er i Bh. og træner når han er hjemme, nogle gange prøver han at være med så godt han kan :) Det er hyggeligt.
Derudover har vi begge et stramt program når det kommer til sport..
Mandag: Jeg underviser i Piloxing
Tirsdag: Cornelius går til gymnastik og jeg underviser i piloxing
Onsdag: Cornelius går til fodbold og jeg underviser i piloxing

Herudover skal jeg jo træne op til løb og triathlon..

Det jeg prøver at skrive er at det ikke er en undskydning at du er enlig forældre. Jeg kan få det til at virke, så kan i også. Igen vil jeg henvise til babyjogger eller hvis jeres børn er lige lidt større end min søn så tag dem med på cykel..? Min søn ELSKER at komme med mig "mor" ud og motionere..

Så kære mødre og fædre evt. bedste forældre tag ungerne med og se hvor hyggeligt det er <3

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar