tirsdag den 27. august 2013

Min anden tri..!

Søde mennesker.. <3

I søndags var jeg igennem mit andet triathlon - La santa sports kvinde tri i Brøndby.
Denne gang var det 200M svømning i bassin, 20 km cykling og 4 km løb.

Igen var det pisse sjovt..! Jeg er HELT PJATTET med den sport og den måde at bruge kroppen på.. JEG ELSKER DET!
Min præcise tid er svær at sige da der ikke var chip tidstagning på, men tror min tid blev 1:33:00 Og jeg ville gerne under 1:35:00 så det er jo godt. Da jeg kører på mountin bike er det pt. begrænset hvor meget min tid kan optimeres. Jeg svømmer bryst svømning men er egentlig rimelig hurtig taget i betragtning, mit løb kan sagtens optimeres, da jeg føler jeg er ved at gå sukkerkold når jeg skifter fra cykel til løb. Men for nu glæder jeg mig til mit næste tri-stævne - dog bliver det vist desværre først i foråret. Men så har jeg en masse andre fede løb i efteråret.

Lige løbet afsted 

PÅ vej ud på løbeturen

 Vi er så klar til svømningen.. :D

Lige kommet i mål.. Nøj det var skønt.. ;)

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar