fredag den 2. august 2013

Personlig challenge uge 32

Her følger en plan for hvad der skal laves i uge 32 for mig.

- Jeg skal løbe 20 km
- Jeg skal cykle 30 km
- Jeg skal have massage :P
- Jeg skal have min ugenlige vejning og måling.
- Jeg skal lave madplan
-Jeg skal øve Piloxing

Min madplan har i seneste par uger bestået af

Morgenmad - Smoothie (banan, frossen frugt, en skefuld protein pulver, frisk presset juice - fiberflager)

Mellem måltider - knækbrød med hvidløgsost og skinke, mandler, frugt, drikkeskyr, skyr.

Frokost - Meal replacement bar, en skive rugbrød med avokado hytteost og pålæg, en sandwich lavet af chiabolle (Netto) med salat pålæg og skyr dressing, en portion skyr med frugt.

Aftensmad - Koldskål lavet af vanilie yoghurt og kærnemælk med frugt, kylling med grøntsager, sandwich af chiabolle (stadig netto) med pulled pork og salat eller med kylling.

Billeder af mad kommer op på blog senere og på instagram.. feel free to follow ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar