torsdag den 8. august 2013

Protein guf vol. 2

Hej igen.. :)

Igår prøvede jeg en anden opskrift på protein pandekager - denne er jeg endnu mere vild med end jeg var med den første.. Denne er lige så simpel men de er mere luftige og velsmagende..
Chokolade vs. Vanille - for mig vandt vanille typen.. :)

Til 4 stk:

1 banan
1 æg
1 scoop protein pulver (jeg kunne bedst lide med vanille)
et nip salt

To do:
Banen moses, resten tilsættes og piskes med en gaffel - steges på en pande smurt med raps olie.

Variation 1: put grovvalset havregryn i og en lille slat mælk.

Variation 2: Hak noget mørkt chokolade(77% og op) eller brug chokolade nips hvis du har det liggende, server med blåbær sirup eller en skyr/vanille creme. Så har du en lækker dessert.


Enjoy - go' dag <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar