fredag den 7. september 2012

Hvad tænker du?

Hej igen.. Sidder og lurer lidt på bloggen og tænker over hvad mit næste indlæg skal omdhandle..?? Det er så her jeg bliver lidt ærgelig over, at der ikke er nogle af jer der skriver kommentare, til mine indlæg. Jeg vil jo rigtig høre jeres mening, kan i lide min blog, inspirerer den jer, kan i bruge den til noget, er der noget i gerne vil vide om mig eller om mine mortions vaner??? Mine spørgsmål er mange, derfor tænker jeg at det må jeres da også være. Hvis i ikke vil stå frem med jeres eget navn, så find et fedt alias og gå under det ;)
Jeg er også nysgerrig på hvor mange der egentlig læser min blog fast, da det for mig giver et boost at vide der er nogle der følger med..

Jeg er også kommet på facebook under navnet "Hipfitnessmama profil" her vil jeg forsøge at cheke-ind hver gang jeg er oppe og træne, og komme med små opdateringer om min hverdag. Der kommer selvfølgelig billeder ind begge steder.

Herudover kunne jeg godt tænke mig, at høre fra en der vil dele sin historie, der også har været igennem den tur jeg er på nu. Evt. skriv på hipfitnessmama@gmail.com hvis du ikke føler dig tryg ved at skrive på bloggen..

For nu, må i have en god weekend, og jeg håber i får trænet en masse

Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar