lørdag den 8. december 2012

En ulykke kommer sjældent alene..

Hey guys..
UNDSKYLD STILHEDEN!!!!!!

Ja så er der problemer igen :( Denne gang faldt jeg ned af trappen oppe på skolen inden idræt.. :( Jeg slog nakken ned i første trin og røg ellers på lanebenet 8-10 trappetrin ned før jeg stoppede.. Jeg spilde varm chai-chokolade-latte udover alt, så spurgte jeg rengøringsdamen om hun ville hjælpe mig md at tørre op, da jeg havde smerter overalt og græd som vanvittig. Her får jeg så skæld ud fordi hun får det mere arbejde.. Ikke meget medmenneskelighed fra hendes side af..
Men udover jeg bliver dårlig af at se for meget tv, og ikke kan sidde på stole eller sove på ryggen, har jeg det efter omstændighederne godt..

Der vil senere idag komme lidt jule billeder op.. :D Gklder mig til at dele dem med jer, men også lidt opskrifter på lidt konfekt..

Jule kærlighed fra mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar