fredag den 14. december 2012

Er der nogen der har set min motivation og lyst?

Har fundet mig selv ENORMT umotiveret og min lyst er ikke eksisterende til træning. Dette begyndte efter alle mine ulykker og mine sygsomme. Jeg kan vitterligt ikke finde mit overskud til noget som helst, og JA jeg sørger for at spise sundt og varieret så det ikke er sukker der gør mig træt og sløv.
Det er som om at hver gang jeg beslutter mig for at idag skal jeg træne, JA så sker der et eller andet så det igen er umuligt i en periode. Jeg er ved at brække mig over at jeg skal være så ramt lige nu.. Jeg er vildt rastløs, men når jeg tænker NU ER DET NU, ja så stopper jeg mig selv, grundet smerter eller min motivation og lyst er igen gået i hi. Måske der oså lige nu er lidt dårlige undskyldninger i det, da det er koldt og PISSE glat, vores vej og stierne i nærheden af os er ikke ryddet, og det skal lige passe at jeg endelig kommer ud og så falder jeg og brækker mit ben eller andet i den stil..
Er i øvrigt stadig i tvivl om hvorvidt mit haleben er brækket.. Det er stadig ømt eller ømt er måske en underdrivelse.. Det gør helt vildt ondt når jeg sidder fladt ned på numsen.

Nårh men er der hvor jeg overvejer om jeg skal uddele en dusør for mit mod, min motivation og min lyst, hvis i finder det bedes i venligst sende det hjem, da jeg savner det enormt..

Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar