torsdag den 20. december 2012

Og til den dårlige nyhed.. :(

Da jeg faldt oppe på skolen og fik hjernerystelse, brækkede jeg samtidig mit halebenet :( hvilket for nu betyder at jeg IGEN bliver sat bagud i min træning til massere af halvmarathoner og den halve ironman i Århus.. Jeg må tidligst løbe igen i midt januar.. (I følge lægerne) men men men nu må vi se.. I år har jeg kunne træne op til halvmarathon på 2 måneder så kan jeg gøre det igen.. ;) Det sværeste er for nu at jeg ikke må lave noget, er så rastløs.. :'( 

Hold jer fitte (også for mig)

2 kommentarer:

  1. Øv bøv, lyder som en slem omgang. Men 2-3 ugers pause er ikke alt ødelæggende, husk det. Må du lave nogen form for konditionstræning?

    SvarSlet

  2. Hej miss Anneli, må desværre ikkeavs noget hårdt fysisk.. Men med begge skader er det 6 uger nu og 3 uger endnu.. Og i forhold til Århus Challenge begynder det snart at stramme til :) god jul til dig..

    SvarSlet