lørdag den 8. december 2012

ØV OG SATAN!!!!!

Havde sådan glædet mig til at vise jer mit nye træningstøj med "navn" på.. Men så var det sku ikk færdigt :( så det må vente til Tirsdsg åbenbart.. :/ men i morgen kommer der opskrifter og billeder.. ER ULTRA STOLT AF MIT JULETRÆ!! Ved godt det ikke har en skid med træning at gøre, MEN HAR ALTSÅ SELV VALGT DET, slæbt det hen til trailer, båret det op og båret det indenfor og self pyntet det.. ;) håber i kan lide det, da jeg jo har junior, er det meget børne venligt.. :D

Ang. Konfekten gil jeg røbe så meget at den ene slags smager som summerbirds hvide flødeboller hvis nogle af j kender dem med passionsskum.. ;) det er SÅ lækkert det konfekt.. VED bare at jeg skal løbe alt for langt for at forbrænde dem :P men hvad det er jo jul ;)

Håber der en af dagene kommer en hel stribe af planker og afvekslinger heraf på.. Så vi kan træne mageskiftets op og stadig være lækre i vores nytårs kjoler den 31/12-12.. (Eller jakkesæt selvfølgelig, til de søde mænd der følger med..)
Men når jeg engang er færdig med at have kvalme og voldsom hovedpine efter mit styrt så prøver jeg at se om det er der jeg kan løbe i min skov ;)

Jule kram, Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar