onsdag den 12. december 2012

Nytårs fortsæt..?

Kære venner, så nåede vi hertil hvor jeg skal til at tænke over hvad mine nytårs fortsæt skal være..!
For mig er det vigtigt at mine nytårsfortsæt er nogle realistiske mål som jeg kan gennemføre da jeg ikke gider at føle mig som en fiasko.
Har i lavet jeres nytårsfortsæt endnu? Er det noget i vil dele? Jeg er meget nysgerrig på at høre hvad i vil opnå næste år..
Der er jo de klassiske, som at stoppe med at ryge, tabe sige 10 kilo, begynde i motions center osv osv osv.. :D MEN FOR JERES EGEN SKYLD SÅ HUSK OG LAV DEM REALISTISKE..


I 2013 skal jeg:

1: Tabe 10 kilo
2: Deltage og gennemføre MINIMUN 7 officielle løb.
3: Bestå begge mine eksamner gerne med 4 eller mere (har eksamenskræk)
4: Slippe af med min sukkertræng.
5: Gøre noget grænseoverskridende jeg IKKE har gjort før. (Ved endnu ikke hvad, men ser frem til at udfordre mig selv..)
6: Focus på at blive mere selvsikker og få mere selvtillid.
7: Fokuserer på at få mit løb, hurtigere og stærkere.
8: Spise mere sundt og varieret og have fokus på kost.

KRAM I JULE-KULDEN
Anna

2 kommentarer:

  1. Det er en god ide at bruge SMART kriterierne, til at sætte sig mål og delmål. På den måde bliver de mere realistiske og konkrete.

    Jeg har holdt op med nytårsforsæt, jeg prøver på at ha mål måned til måned. Eller det næste løb som mål .Det er svært at holde sig motiveret i 12 mdr synes jeg.

    SvarSlet
  2. Hej sødeste Anneli.. Jeg bruger også delmål, men kan godt lide at have noget overordnet at gå efter :) Og så sætte delmål undervejs så jeg når til mit samlet mål.. ;)

    SvarSlet