onsdag den 26. december 2012

Første løbetur i måneder..

ÅRH DET VAR DEJLIGT!!!!!!!

Min første løbetur i MÅNEDER, var jo selvfølgelig ikke hverken 10 eller 20 km. Det var 3 da jeg jo stadig ikke må løbe, men var for rastløs til at vente.. Og jeg skal klart ud igen i morgen..
Jeg løb i modvind og regn og alligevel var det en af de bedste løbeture nogen sinde.

Det tog jo lang tid, da jeg jo ikke er i god form pt. Men igen jeg skal jo starte et sted..

Imorgen følger mål, vægt og billeder af min krop som den er nu. Herefter vil det blive et fast indlæg igen en gang om ugen. Billeder kommer dog kun engang imellem da man nok ikke kan se de store forskelle fra uge til uge.. ;)

Uh glæder mig til at komme ordenligt igang igen..

Ses derude på vejene, for nu er jeg ved at dø af sult.. (og ja ved godt det er fjollet i disse dage med alt det mad) men det er jeg altså..

Ses på den anden side.
A-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar