mandag den 24. december 2012

Nye tiltag næste år..

Hej venner og veninder..

Lige en kæmpe julehilsen herfra.. Jeg håber i får en fantastisk jul, og alle jeres ønsker opfyldt.. Gerne en masse træningsudstyr :D

Jeg vil lige kort benytte muligheden for at fortælle lidt om hvad der sker på bloggen næste år.. Da der er et par nyheder undervejs.. <3

Bl.a. Får vi en fitnessekspert tilknyttet, der giver gode råd til lidt af hvert.. :) ca en gang om ugen..

Herudover arbejder jeg på højtryk på at få en SMS aftale op og køre, så kan mod et beskedent beløb kan få enten opskrifter, gode råd eller udfordringer via SMS eller selvfølgelig alle 3 hvis man er vild ;)

Ellers leger jeg lidt med en ide om en "træningsklub" hvor jeg selv og min kommende fitnessekspert lige skal gennemtænke og planlægge.. (Vi mangler stadig at finde hende et sejt alias, så for nu er hun anonym)

Jeg har også snakket lidt med en ernæringsekspert, jeg håber at kunne få en aftale i hus med hende.. Skulle dette lykkedes, høre i mere om hvad vores planer bliver..

Men for nu - GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE!!!

Kram fra hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar