søndag den 16. december 2012

Så kom de endelig..

Har nu gået og ventet i 3 uger på at kunne vise jer mine nye og MEGA fede træningsbukser.. Bukserne er fra Reebok og er købt i sportigan.. Her bestilte jeg så mit tryk, som jeg først ventede på skulle komme hjem i en måned, så glemte jeg det helt grundet skader, så fik jeg afleveret mine bukser og NU - efter længe venten er de kommet hjem og jeg er glad og stolt.. <3


Trykket er selvfølgelig "Hot pink" som er min yndlingsfarve.. Skoene er nok også gode til at afsløre dette.. ;) På forsiden af mit trænings og officielle løbs tøj vil der så komme tryk fra mine sponsore, og så mit navn bagpå som her.. På shorts vil det dog kommer hen over numsen i stedet. :) Jeg glæder mig til at komme ud og flashe dem for fuld udblæsning.. :D

Hold jer pinke..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar