mandag den 3. december 2012

Sne og løb..

Ja så kom den endelig, det jeg har ventet på og glædet mig til.. SNEEN!!!! Hvor nogle ser frem til Danmarks premiere på "Hobitten" der ser jeg frem til sne så jeg kan kælke med min søn.. :D

Men det gør jo desværre også at folk heriblandt mig selv ser løb som en hindring, eller måske endda bruger det som en undskyldning for ikke at komme ud og løbe, da det er koldt og vådt.. Jeg elsker at løbe i skoven (hvor jeg er så heldig at bo) det er fantastisk smukt, men desværre bliver der jo også ENORMT glat på de små asfalteredes stier, da der ikke bliver saltet eller ryddet, hvilket er farligt da der bliver spejlglat.. Nogle vælger at løbe med snekæder til skoene, har personligt IKKE prøvet dem, men er vild med ideen, løb ikke er en hindring, dog foretrækker jeg selv løbebånd i denne periode, og ja jeg ved godt at det ikke giver det samme, men så længe der er glat (og jeg har en svag ankel) er jeg ikke villig til at gå på kompromis i tilfælde af skader der sætter en stopper for sommerens mange officielle løb.. :)

MEN det er min plan at løbe en tur i skoven FORHÅBENTLIG idag for at se hvordan det er.. Der skal jo bare godt med tøj på.. HVIS jeg faktisk kommer afsted, smider jeg lige en lille opdatering om hvordan det var og evt, et billede af skoven.. :)

Hold jer fitte og varme

<3 Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar