søndag den 9. december 2012

Konfekt.. (det er jo jul)

Da det er jul og jeg ELSKER hjemmelavet konfekt, har jeg forsøgt at konbinere mit konfekt med lidt "sundere" alernativer.. :)

 

Til venstre på dette billede er det 250g. marcipan æltet med en slat cubansk rum og en god håndfuld hakkede pistacienødder. Disse er trillet i 80% kakao chokolade (200 g.) Da jeg havde tørret og spiselige blomster liggende dryssede jeg med dem.
Til Højre er det jumbo rosiner der er vendt i det sidste chokolade, herefter har jeg taget en ske og delt dem ind i mindre "stykker" disse er drysset med frysetørret hindbær.


Disse er 250g. marcipan, æltet med vodka med passionsfrugt smag og frysetørret hindbær. trillet og dyppet i hvid chokolade. Herefter er der drysset lakridspulver ind over. Denne konfekt type smager fuldstændig af de hvide flødeboller fra summerbird.

Det anbefales at stille konfekten kold, i min 4 timer så chokoladen stivner ordenligt.

Enjoy.. Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar