tirsdag den 2. april 2013

Appelsinhud - test 1

Så kom jeg igennem den første test, i mit forsøg på at reducerer appelsinhud.. (Billed kommer senere)
Jeg har været igennem tørskrubning som jeg har set på tv skulle vær noget af det mest effektive. Det gør pisse ondt og er generede, men JEG synes at det virkede til at virke ;)

Du skal bruge en ny køkken svamp (dem i glade farver) så kører de den hårde side mod låret, i store cirkler der hvor du vil have reduceret appelsinhuden. Det er vigtigt at det er i cirkler og med uret. Det kradser til at begynde med, men efter et par dage tænker man ikk så meget over det mere.. ;)

Denne metode får 4 ud af 6 kettlebells (det driller så der kommer kun billede af en ;)  )


Næste forsøg er saltskrub..
- Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar