lørdag den 20. april 2013

Zappysms - sponsor..

Så fik jeg tid til at skrive om min spændende nyhed..!!!!

Jeg har fået lavet en aftale med firmaet zappysms, hvilket betyder at du nu dagligt eller et par gange om ugen kan modtage beskeder fra mig :) der bliver lavet 4 kategorier
1: WOD (workout of the Day) denne besked kommer dagligt, med plantet øvelser du skal lave, eller i hvert tilfælde udfordre dig selv i.
2: ugens sunde opskrift, denne type SMS kommer 1 gang om ugen.
3: ugens Challenge, også denne type kommer en gang om ugen, dette er en Challenge du Lan tage op en gang om igen.
4: mine løbe tider, disse beskeder kommer dog kun når jeg har været til officielle løb.

Der vil blive 2 løsninger - enten kan du købe en VIP pakke hvor du får alle 4 kategorier med eller også kan de købes enkeltvis.

Zappysms er et firma, der tilbyder SMS løsninger tilpasset dig og dit/dit firmas behov. De er meget venlige til at hjælpe dig med at tilpasse dig 100% så man ikke føler at man går på kompromis med sig selv.

DERES SERVICES UDBYDES INDTIL VIDERE I DANMARK, NORGE OG SVERIGE ;)

I forhold til at skulle følge mig, vil den første måned være gratis så i kan se hvad det går ud på, herefter vil i modtage en SMS hvor i vil få keywords til at tilmelde jer. Priserne kommer på senere, når jeg ved 100% hvad det kommer til at koste. Dog regner jeg med at VIP pakken kommer til at koste 89kr om mdr. Løbetider er 5kr på SMS, VOD 50kr pr mdr og de sidste to 60kr pr stk pr mdr.

Hvis der skulle sidde en der kunne have lyst til at være tøj sponsor vil der i hver SMS fremover figurerer hvem jeg er sponsoreret af, dermed mulighed for kæmpe eksponering ;) ud over alle de sociale medier og min blog..

Du kan se og læse meget mere på www.zappysms.dk :)
Jeg håber at i alle er friske på endnu en udfordring..  Og fremover følgelig via SMS også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar