tirsdag den 9. april 2013

Appelsinhud - test 2

Så nåede jeg igennem anden uge med test af reducering af appelsinhud.. Denne gang med et positivt resultat. Faktisk et ret godt resultat :D

Jeg har brugt saltskrub på min krop, en lille håndfuld på en badebørste og så køre det i cirkler som i sidste uge også, på mig gav det en varpende fornemmelse, selvfølgelig sveg det lidt til at begynde med, men det gik hurtigt over igen.

Dette har indtil videre været den bedste løsning for mig, jeg mangler at teste 2-3 metoder så nu ser vi..

Men vil du ikke købe de dyre saltskrub eller har du ikke råd til dem, er der råd at hente.. ;)
Her kommer en diy opskrift på saltskrub:

Køb en pakke af det billige grove salt i netto til ca 5kr, og en god olivenolie kan erhverves til ca 30-50kr, en citron eller lidt duft olie f.eks. Lavendel - her skal du dog i en speciel butik.

Tag et luft tæt glas, fyld det lidt mere end halvt op med salt, olie hældes over, og duftolien eller revet citronskrald puttes i også, røres rundt med ske og lukkes. Lad lige blandingen stå et døgns tid før brug. Og sådan så er der billig skrub til kroppen.
P.s dette kan også være en perfekt veninde gave ;)

-hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar