tirsdag den 9. april 2013

En gulerod.. :)

Hej Alle, som nogle af jer sikkert allerede har læst på facebook, så har jeg indgået et "væddemål" med min skønne mand.. Og er igang med at få en i stand med min daddy også.. ;)

Overordnet:
Jeg skal jo tabe mig 20 kilo, det har jeg 30 uger til nu. Dvs. Søndag den 3 November skal jeg reelt være færdig. Dog har jeg sat mig selv det mål at jeg gerne vil være færdig til min bryllupsdag (13 okt. - hvor min mand gerne skulle komme hjem på leave ;)  )

Reglerne: 
Hvis jeg når det til tiden får jeg et penge beløb af min mand til at shoppe ny garderobe for (hvilket jeg får brug for om 20 kilo ;) ) Så har vi lavet en lille bonus.. Hvis jeg når det på 20 uger hvilket vil sige 25 aug. får jeg et lidt højere beløb at shoppe for.. :)

Aftalen jeg prøver at få i stand med min daddy..
Jeg skal på søndag melde mig ind i et fitnesscenter her i Nykøbing F. La'Tiff.. Aftalen (håber jeg) lyder som følgende: Daddy "ligger" ud for mit fitness abn. (jeg ligger selvfølgelig pengene til side på en konto) Så hvis jeg når målet betaler han det og jeg har de ekstra penge til at shoppe for, hvis jeg mod forventning IKKE når det - betaler jeg DESVÆRRE pengene tilbage til min daddy og han har "håne ret" ;)

På denne måde har jeg en gulerod ved at skulle igang ENDNU EN GANG med projektet ;) Men som noget nyt har jeg også en straf hvis jeg ikke klare det, jeg vil finde det pisse træls at skulle betale min far tilbage.. ;)

Hvis du tænker på at tage samme tur, så se evt. om du kan finde en og lave ligende aftale med, eller lav den som et rigtigt væddemål med en ven, veninde, kæreste, kone, mand eller nabo og så lave en aftale om at taberen giver middag til vinderen eller lign.
Dette kan være en god motivation til at holde gejsten oppe.. :)

Lav deals og kom igang :D

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar