onsdag den 24. april 2013

Fru. Instruktør :)

Nu kan jeg endelig afsløre lidt mere spændende nyt.. Som i alle ved skal jeg snart på kursus i piloxing og herefter have hold i Tingsted Gymnastikforening (Falster) men nu er jeg også blevet godkendt til at blive løbeinstruktør, så lige nu sidder jeg og leder efter kurser så jeg kan komme igang. Jeg glæder mig top meget.
Ideen er at der skal laves et begynderhold - hvor hvor vi træner op til at kunne løbe 5K i træk. Der skal også laves et let øvet hold - her træner vi op til 10K eller en halvmarathon efter niveau. Jeg glæder mig sindssygt til at komme igang, men også til at komme på uddannelsen og på at få løbet en masse lækre og svedige K med en masse mennesker.

Så bor du i nærheden og har en drøm om at løbe men ikke kan komme igang, så hold øje med bloggen/tingsted gymnastikforening i efteråret 13/foråret 14 så kom forbi og prøv at løbe med, og se om det er noget for dig..

I forhold til piloxing er der GRATIS træning på Nordbyskolen mandag i uge 24 og onsdage i uge 24-25-26. Tidspunkterne kommer senere.. Igen kom og prøv og se om det kunne være noget for dig, tag gerne din veninde, mor, datter eller andet med.. :)

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar