mandag den 22. april 2013

Haglöfs - Monochrome serien ELSKER den!!

Go'morgen :) som Hipfitnessmama er det ikke kun mit "job" at skrive om træning og livsstilsændring og slankekure, jeg skal også gerne sørge for at i er informeret om noget af alt det LÆKRE træningstøj og de muligheder der findes med det.
Det nyeste jeg har forelsket mig i er Haglöfs nye Monochrome serie. Den er indtil videre kommet i 3 lækre pang farver: Pink, blå og solskins gul. Selvfølgelig er jeg mest vild med den pink, men den gule er dælme også skøn. Jeg har allerede skrevet flere af deres produkter på min ønske seddel. ;)

Haglöfs er kendt for at lave tøj oh tilbehør til outdoor life eller livet i ødemarken. Det er TOP lækker kvalitet, det er varmt, vind og vand tæt og meget meget mere. Min mand har flere af deres jakker, destilleret jeg også rigtig gerne hvis det ikke lige var for prisen, den matcher ikke med min su.. :/ hvilket er TOP TRÆLS når nu jeg elsker det så meget :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar