mandag den 22. april 2013

BT halvmarathon DONE!!

BT HALVMARATHON ER GENNEMFØRT i tiden 2:41:57 ikke den bedste tid, men som i ve Davide jeg IKKE trænet mig nok op.. Så jeg er glad og tilfreds med egen præstation ;) jeg fik ved 16 km krampe i begge ben, men løb/gik videre så godt jeg kunne. Ved 21 K (ALTSÅ 100 METER FØR MÅL) knækker jeg sammen i mine ben og ligger og roder rundt på jorden.. :) så rejser jeg mig, og tænker fuck det.. Afsted og næsten knække sammen over målstregen, hvorefter jeg får stukket vand og en guldbar i hånden - ALDRIG HAR JEG VÆRET SÅ GLAD FOR AT FÅ EN GULDBAR!!!!!

Jeg var ikke synderligt tilfreds med løbet og måden det blev afholdt på :/ jeg følte dele af det dårligt organiseret. Det er ikke et løb jeg jubler efter at skal være med i igen. Her er jeg meget mere tilfreds med og glad for Powerade løbet. ;)

Men jeg kom igennem.. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar