torsdag den 4. april 2013

Støtte app - gå for hjertet VOL. 2

Hold nu kæft hvor er i vilde :D <3 <3 <3

Efter jeg lavede gruppen for 2 dage siden og til nu har vi til sammen gået 135 km. Det er så sejt.. MEN MEN MEN, jeg ville blive top stolt hvis vi kunne komme på top 20 over grupper der har gået mest. For at dette kan blive en realitet skal vi gå MIN. 100 km mere.. Så jeg vil lige komme med en opfordring, til jer alle, til at bruge app'en når i går, løber eller cykler - det gælder jo i bund og grund om at få samlet en masse penge ind til det gode formål, men derfor ser jeg jo gerne at vores gruppe er top effektive og får samlet mest af grupperne ;D 

Hvid du ikke allerede har hentet den GRATIS app, synes jeg du skal skynde dig.. :)
App'en hedder "gå for hjertet" og støtter forskning af hjerte kar sygdomme hos kvinder.    
Gruppen i skal hoppe med i hedder selvfølgelig hipfitnessmama ;) grupperne finder i under indstillinger og indstil forvalgt gruppe - her søger du efter hipfitnessmama.. :)

Lad os sammen være med til at samle rigtig mange penge ind.. 

3-2-1 sæt igang!!

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar