onsdag den 17. april 2013

Århus challenge - et BRÆNDENDE ønske..

Jeg sidder våde store våde hunde øjne og kigger på Århus challenge siden, og er trist over at det skal være så dyrt at komme med, men herudover kræver det en masse udstyr, som desværre også er pisse dyrt.. Og det virker bare endnu mere uoverskueligt når jeg er på su.. :/

Bare cyklen alene.. Puh det er hurtigt 7000kr, så¨er der våddragt (aner ikke hvad de koster) og gebyrerne for løbene.. :O

Jeg ville ønske at det var her man kunne kalde på sin Ferry-god-mother.. og så få et par ønsker opfyldt.. For så ville jeg klart bede om en SPONSOR der kunne hjælpe mig med diverse til løbene, hvis det ikke kunne lade sig gøre ville jeg bede om en passende cykel og et start nummer til Århuschallenge.. Tror det er top fedt og kamp hårdt.. <3

Jeg ELSKER at deltage i løb, det giver mig et kick og jeg synes det er fedt at have noget at holde motivationen op på.. Men samtidig keder jeg mig lidt ved alm. løb efterhånden.. Jeg vil/trænger til at prøve noget nyt. Men det er utrolig svært når jeg ikke kan overskue alle udgifterne til det :(

Puh skulle lige af med mine frustrationer og have lettet mit grædende hjerte :)

I MÅ HAVE EN GO' OG SVEDIG DAG.. ;)

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar