mandag den 1. april 2013

Gajolholdet - kan ikke få armene ned igen :)

Sidste tirsdag begynde jeg IGEN til gymnastik efter MANGE års pause.. Jeg begyndte på det tidligere senior rephold i Eskildstrup som nu hedder GAJOLHOLDET!!!! Og jeg elsker det, folk er top søde og det var pisse sjovt. Jeg var helt høj da jeg kom hjem og undrede mig over hvorfor det lige var at jeg overhovedet stoppede i første omgang - for jeg ELSKER det jo.. Jeg skal afsted igen idag og jeg glæder mig allerede.. :D en del af charmen på dette hold er selcfølgelig gemt i navnet ;) der er fælleshygge efter træning også her var det fedt :)

Så en opfordring til alle der godt kan lidt rytme/spring - KOM TIL TRÆNING TIRSDAGE I ESKILDSTRUP KL 20!!! Kom og få et godt grin og lækker træning..

KOM FRISK

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar