tirsdag den 16. april 2013

kære mødre/fædre..

Til alle jer der er forældre og bruger det som undskyldning for ikke at kunne løbe, er her et lille men kærligt spark.. Jeg var selv ude og løbe den anden dag med min søn, jeg har ham i løbevogn og vi hygger godt når han er med men VIGTIGST af alt, han ELSKER det!!! Han spørger næsten hver dag om vi skal ud og løbe idag, når vi er afsted er han en lille slave pisker ;) hvis jeg stopper op bliver der råbt at jeg skal løbe videre. :)

Så søde forældre, hvis i ikke er ejer af en løbevogn så se af at komme afsted ;) De fleste vogne kan erhverves til max 2000 kr fra ny.. Men i kan også gøre som mig og købe en på den blå avis, der er utrolig mange typer, modeller og meget andet, det vigtigste hvis i er 2 der skal bruge den er at håndtaget kan justeres! Specielt hvis der er stor højdeforskel på jer. :)

Jeg ved selv hvor let det er at bruge junior som undskyldning lidt a'la Jamen min partner er ikke hjemme og jeg kan jo ikke lade junior blive alene hjemme, junior kan ikke cykle så langt osv. osv. osv. Derfor er det en fantastisk investering både for motionens skyld men bestemt også for anderledes hygge med jeres børn.. OG NEJ!!!!! Jeg vil ALDRIG anbefale at du løber med en klapvogn eller barnevogn, det har jeg set nogle gøre og 1 de er for tunge og uhandy og 2 de er ikke lavet til det.

Så afsted og nyd en hyggelig tur med junior :D

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar