mandag den 21. januar 2013

Årets første "officielle" løb veloverstået

Igår søndag var jeg til mit første "officielle" løb, det var en gymnasie klasse der skulle tjene penge til en tur til La Santa sport, så de afholdte et løb. Desværre var tilslutningen utrolig lille, tror vi var 10 der løb 5K og 15-20 der gik/løb 2,5K.. Uheldigvis var ruten meget dårligt planlagt, i forhold til vejret pt.med det resultat at der var utrolig meget sne og is på fortovene vi skulle løbe på. Det gjorde det lettere træls at løbe i og enormt hårdt. Jeg personligt havde vildt ondt i mit knæ da jeg endelig kom i mål. Jeg løb 5K på 33 min.  En anden træls ting var at vi bare fik et kort i hånden og skulle løbe efter det, og jeg er vildt dårlig til kort :( så allerede der var jeg på spanden, og de havde ikke sat andet en to mænd ud som stod sammen , men de havde da hængt garn op (som ingen af os så skyggen af) alt i alt et lidt ærgerligt løb men en hyggelig formiddag :) og nu er jeg igang ;)

-hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar