onsdag den 2. januar 2013

Lidt lækkert nyt tilbehør :)

Jeg har idag været rundt og kigge lidt i div. sports butikker, som næsten alle sammen har min 40% på både løbesko og sportstøj.. Jeg var i sportsmaster (40% på løbe tøj og sko) Intersport (25% på sko kunne ikke umiddelbart se noget på løbetøj) og endelig Sportigan (50% på nogle løbesko og er lidt i tvivl om hvor meget der var på tøjet) Jeg fandt et par virkelig lækre ASICS der stod til 500 og så med 50% på, det var jo perfekt på mit su budget :D Og en lækker bonus ved dem er at de jo er Hipfitnessmama farver <3

 
I sportsmaster havde de som sagt 40% på løbetøj, her fandt jeg en virkelig lækker vest fra craft, der fungere som windbreaker og samtidig er den "hullet" på ryggen så man ikke dør af varme og sved ;) Den er allerede testet og den var SÅ lækker og løbe i :D 

 
Årets første løbetur blev til 4,4 km og blev gennemført på 29 min, jeg er godt tilfreds FOR NU!! Men dette bliver meget bedre når jeg kommer i form igen og kan løbe hurtigere (når mit haleben ikke gør helt så ondt mere)
 
Kan klart anbefales i lige tager et kig i de forskellige sports forretninger FØR i køber et produkt, da i kan være heldige det er billigere i den næste butik :)
 
-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar