mandag den 7. januar 2013

Min form er udeblevet..?

HOLD NU KÆFT HVOR ER DET SKU DA PISSE HÅRDT AT SKULLE I GOD LØBEFORM IGEN ;) Jeg puster og pruster på en løbetur på 4K, gør det jo så egentlig ikke bedre at jeg stadig IKKE må løbe :P Det er tidligst medio Januar.. :D Men jeg er for rastløs og utålmodig.. ;) Så afsted med mig.. So far er jeg tilmeldt - Berlin halvmarathon, Bt halvmarathon og Iform 10K.. og mange flere to come.. :D MEN MEN MEN jeg giver ikke op, bare fordi der er op ad bakke og i modvind..
En vigtig ting at fokusere på når du løber, er din vejrtrækning, find en vejrtrækning der passer dig godt og som passer til din øberytme, og så kan det ikke gå helt galt ;)
Jeg ved hvor hårdt det kan være et træne sig op til at kunne løbe 5K, endnu hårdere med en 10K og uhyggeligt hårdt og kræver meget stædighed at kunne løbe en halvmarathon.. Derfor kommer der i løbet af de næste dage et par indlæg om hordan man (ifølge bøger og nettet) lærer at løbe de distancer.  Og så selvfølgelig Hipfitnessmama's egen løbeskole ;) afprøv begge og se hvad der virker bedst..

Vi skrives ved.. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar