mandag den 28. januar 2013

Stilhed på bloggen..

I må altså ikke tro at jeg har glemt jer, men jeg er i praktik på en efterskole pt. Det tager en del tid. Jeg er på Næsgaard efterskole, der ligger ved Stubbekøbing på Falster, denne skole går utrolig meget op i bl.a. Løb - hvilket jo er ideelt for mig pt. :D jeg var med på et hold med de "korte" ture, vi løb 5K jeg gjorde det med en elev på 32 min. Mange af eleverne klagede over skader og ømhed for skelligt steder i kroppen, hvilket (IGEN) fik mig til at tænke på hvem det er de snyder ved disse klager, dem selv eller os? Jeg synes det er en enorm spændende debat, og en jeg godt kunne tænke mig at tage med eleverne på et tidspunkt, men bestemt også jer. Ja jeg ved godt at jeg har skrevet om det før.. Men synes bare det er så sjovt at høre alle de forskellige undskyldninger der kommer frem når man vil undgå at deltage i noget fysisk. ;)

Nårh men pointen var at der nok ikke kommer voldsomt mange indlæg de næste 2 uger, men jeg prøver ihærdigt at få skrevet lidt til jer.

-hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar