lørdag den 12. januar 2013

En virkelig kold weekend..

Min weekend blev igår kickstartet med en lækker løbetur på 4,5 km i 0.2 graders "varme". Vejret har skiftet drastisk de sidste par dage, i sidste uge løb jeg i 6-8 graders varme, i denne løber jeg i minus grader. Når der er så koldt som der er idag hvor der både er minus grader og det blæser og små sner, der kan jeg slet ikke finde motivationen til at komme ud og løbe. Men så er det her jeg skal/burde finde fitnessekspertens gode råd om hjemme træning frem og live give den lidt gas. Men (og her kommer de dårlige undskyldninger ;)  ) Jeg er lettere crashet efter igår hvor jeg var ude med en veninde, og jeg er alene hjemme med junior, så træning er ikke lige det første der popper op i mit hoved når jeg tænker hvad jeg/vi skal lave. For jeg kunne jo bare inddrage ham i min træning, som ekstra vægt, eller som hjælper. Men Disneys Robin Hood er virkelig tiltalende idag :P Får i løbet eller trænet lidt på trods af vejret?

-Hipfitnessmama, som vender stærkt tilbage i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar