tirsdag den 29. januar 2013

Powergloves

Jeg fik for nylig muligheden for at teste et nyt ptodukt af, nemlig "powergloves" som er handsker med vægt på håndfladerne enten i 0,25kg, 0,5kg eller 1kg pr hånd. Mine vejer 0,5kg på hånd. Handskerne er lavet til holdstprter som: Fitnesshold, kampsport o.lign, de gør din armtræning en del hårdere.. Jeg testede mine igår, til et hold i fitnesscenteret, det var vildt hårdt da vi har en serie der kun er baseret på arme :P Nørjh jeg er lam i mine arme idag, men ved jo så også at det betyder de er effiktive. Idag har jeg så været ude og springe med efterskolen, nurjh det kunne mærkes da jeg skulle lave kraftspring og overslag ;)
Handskerne går også under navnet piloxing handsker, da de (så vidt jeg ved) er konstrueret til sporten piloxing som er en blanding af boxing og pilates til kvinder.. Og ja..! Det er det jeg skal på uddannelse i. Jeg glæder mig max til at få smukke arme med disse handsker når jeg kommer igang til sommer/efteråret.
Overvejer kraftigt at tage dem på ud og løbe i morgen for at prøve det og se hvordan det fungere.. :) I hører nærmere.. ;) men for nu synes jeg klart i skal købe dem hvis i vil træne mormor armene inden sommer.. :D De kn erhverves på siden http://www.dinsport.dk/ eller den direkte side http://www.dinsport.dk/search.aspx?keyword=piloxing..

Hvis jeg skal nævne noget, så er designet ikke just tøset, eller i tøsevenlige farver ;) Men det kunne jo laves om og ellers kan jeg godt leve med dem i kongeblå.. :P

Sådan ser de banditter ud..
 
-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar