mandag den 14. januar 2013

Den mest fantastiske løbetur

Igår søndag, havde jeg besluttet at jeg skulle løbe ugen sidste tur, men da jeg står op vælter det ned med sne, MEN som en rigtig hipfitnessmama kom jeg selvfølgelig afsted.. <3
Lige da jeg løb, troede jeg at det skulle blive min død da det var -4g. Det var pisse koldt og mine lår, frøs så det baskede.. :P Jeg er meget generet af sneen i mine øjne til at begynde med, men da jeg kom først var kommet igang, var det REN LYKKE.. Jeg har aldrig oplevet en så smuk løbetur, og sjældent har jeg nydt så meget at løbe. Der var solskin og dalende sne, det var fortryllende både at se men bestemt også at løbe i. Fremover vil jeg HELLERE end gerne anbefale en løbetur i snevejr, ja jeg vil faktisk gå så langt som til at sige at i SKAL komme afsted.. Det kan ikke siges for meget.. Men hold nu kæft hvor var det en oplevelse, og en god måde at få renset en del af de negative ting ud af dit system du går og roder med til hverdag.

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar