tirsdag den 8. januar 2013

Dameblads kur, fup eller fakta? Vol. 1

Jeg ved ikke om det kun er mig der vender det hvide ud af mine øjne når dame bladene skriver ting som "sund og slank på 4 uger", "fast og slank på 5 uger", "eller 2 uger i tøjstørrelse ned". Jeg er træt af at læse det, min hjerne går med det samme i forsvars mode og tænker ting som "ha ha idioter, der fald for den", "har de nu igen ikke noget at skrive om". Med alle disse fordomme, har jeg besluttet at jeg derfor skal teste disse så kaldte sund-stram-1-str-ned-fast-kure ud..
Jeg vil følge disse "bibler" slavisk (måske løbe mere end der står, ved godt det kan ændre på resultatet, men da jeg har alle mine løb er det umuligt at følge nogle af dem slavisk, men vil gøre mit for at golde mig så meget til originalen som muligt) for at se om de lever op til de forventninger vi sætter os ved at sluge overskriften råt.  Jeg håber i vil være med på den, vi begynder med den der hedder 2uger en tøjstørrelse ned, som er med i alt for damerne i denne uge (til og med onsdag) om 14 dage gør vi status og skriver alle om vi har tabt en tøjstørrelse, jeg ligger selvfølgelig madelsker og motions planer ind på siden her. Jeg håber i lige vil smide en kommentar hvis i er med på dette lille eksperiment, for at se om det er fup eller fakta.

-hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar