onsdag den 9. januar 2013

Kæreste-date - guilty pleasure!

Igår var jeg på date med min kære mand. Vi fik god og lækker mad, en af min personlige favoritter, nemlig Thaimad <3 Jeg fik en lækker kokosmælk suppe, med limegræs og kylling. Herefter fik vi gang panang ris, rød karrysauce og kylling. Vi havde også bestilt forårsruller igen med kylling. Mmm.. Jeg var i mad-himlen. Som tidlig forret fik vi tapas-light ;) Selvfølgelig med en fantastisk flaske vin.
Så tog vi i biografen, her fik vi sodavand og popcorn og lidt guf. Puh jeg var mæt og havde helt vildt ondt  maven hele natten :P Men det bad jeg vidst selv om med det ædegilde. Hvilket ikke skal ske en gang om ugen!!

Men med det sagt, skal der også være plads til at skeje lidt ud engang imellem. Jeg valgte igår <3 og nørjh hvor jeg hyggede mig i mit harem af lækkerier ;)

Dette kalder vi fremover "Guilty pleasure" det er alt det man gerne vil have og ikke kan undvære, men ikke vil indrømme at man har spist eller drukket ;)
Jeg har VIRKELIG VILDT dårlig samvittighed ovr alt det mad og sukker, men betaler stadig prisen for det, da jeg stadig er dårlig :/ Men igen, lidt skal man leve for ikke at gøre livet for kedeligt. Livet er for kort til dårlig rødvin og kedelig mad.. ;)

Hvad er jeres Guilty Pleasures?

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar