mandag den 28. januar 2013

Den gode nyhed :D

Hey guys..

Kan i huske at jeg snakkede om at jeg måske snart havde en god nyhed?

WELL...!! ;)

Jeg skal være fitnessinstruktør i Tingsted gymnastik forening til efteråret, jeg skal på udd. Til sommer. Jeg vil dog ikke endnu afsløre i hvad, da jeg so far er den eneste i Nykøbing området har har/får den, og sådan kunne jeg godt tænke mig at holde det lidt endnu, da jeg så ville kunne få et forhåbentligt stort hold op og stå. ;) så hvis i bor i området skal i tilmelde jer, der vil formentlig blive gratis træning den første måned så i lige kan få prøvet det af og se om det kunne være noget for jer. Det vil komme til at finde sted på Nordby skolen i hallen. Dag og tidspunkt er endnu ukendt. Jeg vender stærkt tilbage når jeg har været afsted på udd. Men JEG GLÆDER MIG FUC**** meget..

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar