onsdag den 16. januar 2013

Damebladskur - madplan for uge 2

Her kommer ideer og madplan til uge 2..
Jeg er nysgerrig, hvor mange er hoppet med på vognen og har taget udfordringen op? Personligt har jeg ikke kunne følge kuren helt slavisk da vi har skullet en masse ;) Men pt. sidder jeg og tænker.. - .. PUH.. Jeg føler so far IKKE at den lever op til hvad den lover, jeg har langt fra tabt mig så meget som den giver udtryk for at man skulle. Hvis jeg ikke havde lovet at prøve den og skrive om den, så var jeg hoppet fra nu og fulgt den app jeg normalt bruger for at komme ned i vægt i stedet for dette. Håber i andre har haft bedre held med den end jeg :)

Forslag til morgenmad:
-Skyr med frugt 228 kcal
-Havregrød med æble og kanel 192 kcal
-Ostemad med friskpresset juice 218 kcal

Forslag til mellemmåltider:
-Coleslaw 122 kcal
-Gulerodsdrik med æble og ingefær 74 kcal
-Kanelæbler 159 kcal
-Krydret æble-pærekompot 155 kcal

100 kcal måltider: ½ avokado, 100 g. kvark med 50 g. youghurt naturel og 50 g. frugt, 1 stor banan.
50 kcal: 1 lille appelsin, 1 llle æble, grøntsagssuppe ad 2½ dl. bouillion med 50 g. hvidkål 25g. gulerod og 25g. spinat

Dag 8 frokost og aftensmad:
-Mozzarellaburger 417 kcal
-Sprøde laksedeller med rodfrugtfritter og chili limedressing 437 kcal

Dag 9 frokost og aftensmad:
-Rødbede-quinoasalat 394 kcal
-Andebryst med sprødt tilbehør 339 kcal

Dag 10 frokost og aftensmad:
-Wrap med andebryst og sellerisalat 486 kcal
-Hamburgerkotelet og braiseret savojkål 419 kcal

Dag 11 frokost og aftensmad:
-Clubsandwich 456 kcal
-Skærising bagt i papir 273 kcal

Dag 12 frokost og aftensmad:
-Salade nicoise 311 kcal
.Chili con carne 525 kcal

Dag 13 frokost og aftensmad:
-Urtefrikadellesandwich med pickelsdressing 464 kcal
-Makiruller 311 kcal

Dag 14 frokost og aftensmad:
-Auberginesalat med æg og sprøde tortillachips 621 kcal
-Krydret lammegryde 580 kcal

Nu har i fået madplanen opskrifterne ligger på alt for damerne.. ;) MEN HAV I TANKERNE AT 1300 KCAL OM DAGEN IKKE ER MEGET NÅR I OGSÅ DYRKER MOTON..!!!

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar